10 روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال خود


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 138
:: بازدید ماه : 137
:: بازدید سال : 398
:: بازدید کلی : 1476

RSS

Powered By
loxblog.Com

10 روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال خود
سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 10:42 | بازدید : 1333 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

10 روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال خود
ایجاد کانال و خرید ممبر تلگرام نیاز به ترکیبی از ایجاد محتوای مفید ، به اشتراک گذاری منظم آن (زیاد گمراه نشدن) و تبلیغ لینک کانال دارد.

قبل از شروع این تلاش ، مطمئن شوید که یک استراتژی محتوایی کاملاً مشخص دارید و قبلاً برخی از مطالب را در کانال خود منتشر کرده اید. اگر نمی دانید چه چیزی ارسال کنید ، در اینجا چند نمونه بازاریابی محتوا برای الهام گرفتن آورده شده است. 

بسته به بودجه خود ، می توانید تاکتیک های رایگان یا پرداختی را برای افزایش پیروان خود انتخاب کنید. در اینجا شش روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال شما وجود دارد:

1. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
با افزودن پیوند کانال به صفحات رسانه های اجتماعی خود شروع کرده و از تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ آن استفاده کنید. روش قابل اعتماد دیگر افزودن لینک کانال در وب سایت خود ، به صفحه تماس با ما یا صفحه فرود است. آخرین مکان عالی و قابل مشاهده است به شرطی که از آخرین روند صفحه فرود پیروی کند. شما همچنین میتوانید از خرید ممبر تلگرام مای ممبر استفاده کنید.

2. لینک کانال را امضای خود قرار دهید
کانال خود را در تمام مواد و ابزارهای ارتباطی خود اضافه کنید: در امضای ایمیل خود ، در مقالات ، در انتهای پست های رسانه های اجتماعی خود. 

3. پست های وبلاگ خود را انتخاب کنید
درباره کانال خود بنویسید و مقالات را برای موتورهای جستجو و مخاطبان خود بهینه کنید. اگر افرادی که وبلاگ شما را پیدا می کنند از محتوای ارائه شده راضی باشند ، کانال شما را دنبال می کنند. از آنجا که تصاویر توجه خوانندگان شما را به خود جلب می کند ، این نکات مربوط به منابع رایگان عکس وبلاگ را بررسی کنید.

4. کاتالوگ های کانال تلگرام را پیدا کنید
اگر بودجه تبلیغاتی شما نسبتاً کم است ، می توانید با این نوع کاتالوگ که تبلیغات رایگان کانال های تلگرامی را ارائه می دهد ، به شرط رعایت برخی قوانین ، روی تبلیغات حساب کنید. یکی از کاتالوگ های محبوب tgcat است.

5- به انجمن ها بپیوندید
کانال خود را در انجمن هایی مانند Quora و Reddit تبلیغ کنید. پست ایجاد کنید و کانال خود را در نظرات ارسال های مرتبط بگذارید. از آنجا که مارک های معروف مانند IKEA و Adam & Eve از Reddit برای محصولات خود استفاده می کنند ، شما همچنین باید از این فناوری تبلیغاتی قدرتمند برای رشد کانال خود بهره ببرید.

6. از تبلیغات پولی استفاده کنید
تبلیغات از منابع معتمد با افزایش آگاهی کانال شما را رشد می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید جستجوی کانال هایی با بازدید بالا ، داشتن موضوعات مشابه ، تماس با مقامات آنها و پرداخت هزینه برای تبلیغ کانال خود در انجمن های آنها است.

7. استیکرهای تلگرام را فراموش نکنید
برای رشد کانال یا درگیر کردن مشترکین واقعی ، استفاده از ویژگی ایجاد سفارشی برچسب تلگرام را انتخاب کنید. می توان پوسترهای خود را ایجاد کرد که شامل آرم ها ، تعویض ها و پیام های مختلف برای تبلیغ کانال به روشی خنده دار و جذاب باشد.

سپس برچسب ها توسط پیروان شما استفاده می شوند و از آنجا که تلگرام به طور روزانه از 500000 کاربر جدید و بیش از 70 میلیارد پیام مشترک لذت می برد ، تصور کنید با یک برچسب چشم نواز چقدر به چشم می آیید. و فراموش نکنیم ، این کاملا رایگان است.

8. محتوای مورد علاقه جامعه خود را بازنشر دهید
هر نوع محتوایی در موضوعات مورد علاقه مشترکان شما می تواند منجر به بحث و مشارکت مخاطبان شما شود. به اشتراک گذاری آخرین اخبار در مورد موضوعات با اهمیت بالا می تواند به یک روش مطمئن برای اتصال مشترکین به علایق یا ارزشهای ماندگار کانال شما تبدیل شود.

9. ربات تلگرام خود را ایجاد کنید
ربات تلگرام ممکن است به شما کمک کند تا مقداری پس انداز کنید و تیم کمتری از کارمندان را مدیریت کنید زیرا می تواند طیف وسیعی از کارهای مبتنی بر وب را انجام دهد. بسته به دانش برنامه نویسی فرد ، ایجاد ربات تلگرام یک پروسه نسبتاً آسان است.
متناوباً ، اگر مهارت برنامه نویسی ندارید ، با SendPulse به راحتی می توانید chatbot تلگرام خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. باربری آنلاین بارسی نیز این کار را انجام داده است.

10. زیاد روی کم
اشتراک بیش از حد محتوا می تواند منجر به تعداد فالوور کم شود. این یک اشتباه رایج است که کانالهای جدید مرتکب می شوند. از آنجا که تلگرام یک برنامه پیام رسانی فوری است ، دریافت اعلان های زیاد از یک کانال می تواند آزار دهنده باشد. بنابراین ، به جای کمیت ، بر کیفیت محتوا تمرکز کنید.





:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: